Heräsin eräänä päivänä siihen todellisuuteen että MINÄ TODELLAKIN OLEN LÄSKI!

Nousin pelosta täristen puntarille! Tärisin, mutta en ihan niin paljoa, etteikö puntari olisi pystynyt antamaan OIKEAA lukemaa...

99,6kg!!!

EI HYVÄNEN AIKA!!! Miten olen voinut antaa sen tapahtua???

Ei ihme, että en tykkää liikkua!! Sehän on ihan selvä, että liikkuminen tällasella ruholla on epämiellyttävää!!

Pulssi hakkaa, kun vähän nopeempaa kävelee! (se EI voi olla tervettä) Hiki alkaa het virtaamaan, kun vähän enemmän ähkii!! (sekään EI voi olla terveyden merkki) Hengitys kiihtyy jo kun pelkästään suunnittelee liikkumista!! (se nyt ainakaan EI ole terveyden merkki)

NYT on tehtävä jotain!!

Tuo herääminen tapahtui 12.8.2007. Siltä istumalta tilasin Painonvartijoiden paketin ja päätin muuttaa elämäni.

Tiedän, että kaikki vika on tyystin minussa!! Mutta en suostu myöntämään, että geeneillä EI olisi asian kanssa mitään tekemistä!

Painonvartijoihin päädyin sillä, että tiedän, että minusta EI ole liikkujaksi - varsinkaan tällä ruholla - joten kun tiedän, että paikkareitten ohjeilla laihtuu, vaikka ei liikkuisi pätkääkään, ni valinta oli helppo.

Tutustuin Keventäjiin ja muihinkin netsitä löytyviin laihdutustsemppareihin, mutta... vain paikkarit tuntui omalta! Varsinkin kun läheisissäni on ihmisiä, jotka ovat nimenomaan paikkareiden avulla painoa tiputtaneet.

Itsekuria tässä on tarvittu, sillä asun niin kaukana kaikesta, että meillä ei ole lähimaillakaan ryhmää, jossa voisi käydä - joten kaikki on oman itseni varassa. Kirjekurssilaisena!

Nyt olen 8 viikkoa noudattanut ohjelmaa ja paino on tippunut 8,1 kiloa. Paikkareitten paketti ja kirjekurssilaisuusaika on nyt käytetty. Mutta olen päättänyt jatkaa!!

Nyt kun en enää saa tukea paikkareilta, niin päätin tehdä tästä julkista! Jos sen tuen saisin täältä netistä! Yksin en tähän nimittäin varmastikaan pysty!!

Jotta olisin normaalipainoinen, minun pitäisi tiputtaa 23,5kiloa!!!! ELI PALJON ON VIELÄ TIPUTTAMATTA!!!

Joten, olisiko täälä netissä tukijoita?? Vai onkohan NÄIN ISOJA IHMISIÄ MUITA EES OLEMASSA??? en ainakaan tunne ketään, joka olisi tunnustanut painavansa yli 100kg!!

taidanpa ilmoittautua blogilistalle, josko siellä tavoittaisi eniten kohtalotovereita...

AUTTAKAA MUA!!