Eräs ystäväni sanoo aina, että mä kannan läskit kuulemma todella arvokkaasti! PYH! Että mäkö muka oisin arvokkaasti läski??? PYH!! Tää samainen ihminen sanoo aina, että "jos laihdut, ni menetät arvokkuutes mun silmissä, sillä mä oon nii ylpee susta, että kun osaat kantaa läskis niin, ettei se haittaa sun elämää!" PAH PAH PAH!!! Mieluummin mä olen laiha ja hänen silmissään arvoton, ku läski ja hänen silmissään arvokas - ku muut ei kuitenkaan ajattele niin.

Oon kysyny, et miten meidän ystävyyden käy KUN laihdun... ja se sanoi (toivottavasti vitsinä), että ystävyys oli siinä sitten =P Eli eikai se mua jätä, vaikka laihdunkin =)

Eräs pikkutyttö naapuristamme sanoo USEIN kaikkea sellaista, että "ootpa iso! miten iso sä oikeen oot! ei nuo vaatteet mahu sulle, ku sä oot noin iso!" =p ja lapsen suustahan se totuus tulee!!

Eräs kaverini toi mulle synttärilahjaks yöasun. Hän hoki koko sen ajan, kun auoin lahjaa, että "myyjä sano koon, mä en valinnu kokoa" - ja mä aattelin, että jaha sieltä tulee pieni vaate, kun sitä noin hävettää sen koon valinta... ja asu oli XXL kokoa ja sopiva =) ja tajusinkin, että kaveriani hävetti se, että "myyjä" oli valinnut ISOIMMAN mitä löytyi!! Mut olin onnellinen siitä, että puku oli sopiva, ku se ois ollu noloa, että se ois ollu pieni!!!

On AINA niin NOLOA saaha lahjaksi vaatteita, ku ne on AINA pieniä!!! Eräänä jouluna silloinen poikaystäväni osti mulle kans lahjaks yöasun... mut eihän se hemmetti vie mahtunu päälle mitenkään päin!!! Ja se oli kuitenkin kokoa XL!!!! Vitsi että mua HÄVETTI!! se oli elämäni NOLOIN lahjatilanne!!! varsinkin kun poikaystävä oli niin innoissaan siitä, että se oli ostanu IHANAN yöasun!!!

Että kyllä mulla on suurin ongelma AINA noitten hemmetin vaatteitten kanssa!! Eikö kulttuurimme voisi olla sellainen, että kuljemme vaikka saunatakki päällä kokoajan ja jokapaikassa!!!???